so long suckers

Yes, resväskan är äntligen packad!
Började få lite panik igår 00:30 när jag inte kunde hitta mitt pass! Sist jag använde det var när jag var i Chamonix i februari. Nu var det bara att tänka rejält var jag hade lagt det för tre månader sen!
Satt och tänkte och tänkte och tänkte. Hade letat igenom heeela rummet vänt upp och ner på allting, dragit ut mina byrålådor för att se ifall det ramlat ner bakom där någonstans... Nej passet var borta!
Sen var det som en röst sa till mig "Jag kanske hade det nån gång när jag skulle ut på krogen"... Okej då måste det ligga i någon jacka... Inte i den gröna, inte i den blåa, inte i den röda, inte i fjällräven.... hmmm.. Ja den svarta kappan kanske! Ja och där låg det! Haha. Tur för mig!

Sitter och väntar på att Katta ska komma och hämta mig och min heavy väska... Det är kul att jag nästan alltid får en skrik-orange lapp hängades på min resväska där det står "HEAVY"...

Yeah yeah. Nu ska jag sätta på mig jackan (fast det är 15 grader ute)
Sedan bär det av till tågstationen & arlanda.

ÅÅÅh vad härligt det ska bli! Det kommer bli riktig fest ikväll kan jag minsann lova er!!
Och vi får sköna sängar och pool på hotellet! Mitt i stan på en grym shoppinggata!

LIIIVIIIING THE DREAM!
Som rubriken lyder :

SO LONG SUCKERS.

Kommentarer
Postat av: annika

ha det så bra !!! :D

2009-05-08 @ 17:28:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback