David Guetta!!!

Har haft det asbra i Stockholm!
Åkte upp dit igår med Amila och hennes kille och min andra kusins kille. De håller på med något banarbete så tåget stannade i Stockholm södra så fick man ta buss in till stockholm. Jävligt omständigt men vi fick ju oss en mindre sightseeing typ.
Så säger Berin min kusin kille, när vi sitter där på bussen, säger han med värsta sucken "Fan vilka bönder vi är". Han syfta på allt folk som var ute, alla uteserveringar var fulla och sen tittar på man strängnäs - jävla håla.

Men men, käkade på stan sen åkte vi vidare till Linda som bor på Östermalm. Fixade lite groggvirke och sedan satte väl drickandet igång vid sex redan. Jag kan ju säga att det tog oooooordentligt på mig all dricka och vattenpipa.

under tiden amila var och duscha  passade hennes kille på att hämta shotglas så att jag, han, Berin och Linda skulle shotta. Det var fan de största shotglasen jag någonsin sett! Efter den shoten var jag helt körd. Kom lite mer folk och vi hade värsta rajtan tajtan.
Jättekul förfest!

Vi åkte vidare sedan till Stureplan och var där runt tolv kanske. Kom till ambassadeur och så säger vakten "leg". Hm, jag tar upp mitt leg och han vågar inte ens kolla på mig så säger han "ah du är lite för ung".
Damn it tänkte jag. Jag och amila gick då bort och ringde hennes killkompis som känner vakten så gick vi fram och så kollar vakten på mig då och ber om mitt leg igen. Amila drar ihop med att jag fyller år snart och att det var hennes present till mig. Han tittar på mig jättelänge och jag på honom så blinkar han och säger "Klart du ska in"

Fyfan vilken tur. Vi kommer in dit och det är smockat med folk! Beställer drinkar och strax kommer David Guetta ut! Alla står och skriker och ah det var en skön känsla. Amila och Betim orkade inte stå i folkmassan så jag dissade de, trängde mig fram bland alla och ställde mig bredvid scenen där David Guetta var. Jag stod hela kvällen där bara 1-2 meter ifrån honom!!! FYFAN VAD BRA HAN VAR! KAN INTE FÖRKLARA KÄNSLAN när man står där och han spelar en utav sina låtar och alla står och skriker! Fyfan, ryser hela jag !
Hela kvällen var så jävla lyckad och så jävla bra så jag skulle ge allt för att va där igen. gryyyyymt bra spelade han! Jag typ stod och dreglade där och så fort jag fick ögonkontakt med honom så doooooog jag typ!
Fyfan, jääävligt bra! Han spelade till fem men vi drog runt fyra.
Strulade med min jacka när jag skulle hämta ut men det fixa sig sen

Vi la oss runt halv fem - fem. Det roliga var, jag vaknar sen, solen skiner och jag är jättepigg. Ligger och drar mig i sängen och tänker fan vad skönt jag har sovit. Går upp kollar på klockan .... 06:54!!!! HAHA, vafan jag somnade för två timmar sen?! och jag är klarvaken. Måste vara alkoholen ;) haha, men somnade om sen igen.
mådde inte bra sen när jag vakna och skulle diska alla glas och bara kände den där sprit lukten. Fan vad vi blandade igår. alla möjliga drinkar, vodka, cider, shottar, champagne. Helt sjukt..

Vid tre drog vi ner på stan och lunchade. Jag köpte två nya tröjor också ÄVEN fast jag skulle lägga undan de pengarna. får tigga av mamma igen och ändå.... satt och lunchade på John Crisp hur länge som helst.
sen vid sju åkte vi hem.

Har haft det grymt grymt bra!


Kommentarer
Postat av: katarina

ååååh! Det låter verkligen helt lovely :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback