when the sun comes down

Nu har jag tagit en paus från mitt REBE plugg. Det går rätt bra! Om jag håller min planering kommer det här gå galant!


Jag sitter även och drömmer mig bort. Snart ska ju vi till Bryssel! Det ska bli NICE! Sen i sommar vill jag göra mycket, mycket, mycket!
Jag skulle vilja att vi tjejer åkte till Köpenhamn & hade lite kul! Med lite fiesta & shopping!
Sen är jag sugen på att åka till Amsterdam för att gå på Sensation White där!
Seeen skulle jag jätte, jätte gärna vilja åka ner till min älskade hemstad Sarajevo och bara njuta av livet där nere. Jag lever helt annorlunda där nere jämfört med här i Sverige. Vet inte varför... Men skulle verkligen vilja åka ner dit, det var två år sen jag var där...
Sen så vill jag ut och resa med Calle också någonstans.

Mycket jag vill & mycket jag vill ha & mycket pengar jag behöver! :( borde testa min lycka i spel kanske?


Nej ska läsa de sista sex sidorna nu & sen bara chilla lördagen ut.

Imorgon blir det plugg hela dagen!



Calle din jävel jag har inte vågat sova i mitt rum sen jag kom hem!! Och jag kommer nog inte våga göra det på en månad - om inte mer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback