vilka bekymmer man har som barn!

Jag dog av skratt nyss. Min bror kom hem precis och så säger han,
Idag bråkade jag med Antons kompis!
Jaha, säger jag och tänkte att de hade slagits eller något.. Ni vet barn.. Varför frågade jag honom då.
"JO , för att vi lekte krig och vi var i lag och de dog aldrig och VI dog fyra gånger och de en gång! "
Haha, så min lillebror störde väl sig på att de dog hela tiden men inte de andra så han drog till med och säga till antons kompis "Du har töntiga leksaker!" bara för att han var så arg.
Och så började de bråka om leksaker.
hahaha, herregud. Jag fattade inte hälften av det han berätta och han berätta allt i typ ett enda andetag. Tarik blev arg för att jag skrattade åt honom.
Haha.
Barn alltså - vilka bekymmer man har!



Kommentarer
Postat av: Anela

don`t mess with my boyfriend!!

Postat av: ena

jävla sibel peddo ;)

2009-03-11 @ 19:05:34
URL: http://ennaena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback