vad är det med vädret?

Flenner kom ju med en strålande idé idag : Jag ska göra en sida på facebook "ALLA VI SOM HATAR SVERIGES VÄDER".
Haha, ja va fan är det med vädret idag? Heeelt vrickat! Vaknade imorse av världens solsken & havsblå himmel. Ååh, första tanken var "idag blir det solbrillor & kjol damer & herrar".
Under tiden jag satte på mig kläderna hade snön hunnit komma? Men eftersom jag redan var sen fick det blir kjol iallafall dock inga solbrillor...
Går till skolan & det växlar - sol / snö / sol / snö...
Under skoldagen har det varit solsken & snöstorm som man bara kan vara med om uppe på Antarktis ... (är det uppe eller nere antarktis?)
Okeeej. Helt stört.
Hade engelska prov idag, gick sådär. Hatar hennes oförberedda prov. Flenner du borde starta en sådan sida också "alla vi som hatar Jenny Tawoos oförberedda prov".  
Det var även då snöstorm ute. När man är klar med provet är det solsken. Jag & Katarina gjorde sällskap hem, men vi kom bara någon meter för Victor stannade och plockade upp oss.
Vilken tur vi hade idag Katta, vi gick där och sa "hoppas,hoppas,hoppas någon plockar upp oss. Hoppas VK åker förbi "
Jag vänder mig om och ser då VK komma med bilen. Jag vänder mig om mot katta och hoppar och ropar "HAN KOMMER HAN KOMMER".
Nu är jag hemma. Ska skriva tal som jag ska hålla imorgon på svenskan. Jag ska verkligen inte hylla sveriges väder det kan ni ge er tusan på.
Sedan ska jag plugga lite företagsekonomi och till sist lite redovisning & beskattning.

Och som avslut på det här inlägget vill jag bara säga att det är ännu en SNÖSTORM UTE.



 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback