Torsdag

Hemkommen från skolan/stan nu. Hade lektion till elva och efter den blev det träning på Balanze. 4,5 km, tycker det är rätt bra med tanke på att jag inte tränat ÖVER EN MÅNAD! skärpning nu Ena.
Meen, jag funderar på att säga upp mig där. Det är snart sommar & en massa jobb & utekvällar som väntar. Jag tror inte jag kommer vara så sugen på att gå och träna då... Då är det onödigt att betala i onödan.
Skönare att vara ute och ta sig en löprunda då. Och sen till hösten får jag väl köpa mig en / två maskiner som jag kan träna på när jag vill! :)
det blir nog så!

Snart ska jag över till Katy och plugga REBE. Vi har prov imorgon & jag har inte ens öppnat boken. Vet inte ens vad vi har prov på... Lyckat :)
SEEEN ÄR DET HELG !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback