Utgång

Ja och så var man ute på BK igår efter 2,5 månader. Helt okej faktiskt! Och ska man tycka BK är helt okej så ska man nog låta det gå några månaders mellanrum.
Hela Strängnäs var ute igår och folk hälsade från alla håll & kanter.
Och det bästa med hela kvällen igår var nog att BK spelade nästan bara NYA låtar.Unbeliveable
 Typ som tingeling tingeling come on baby shake that thing -from Globen to the Beijing- let me see your budy SWING.
Haha, Alla händer var uppe i luften när den låten kom. Killarna från klassen var oxå ute & det var kul se de oxå där!
Jaa, annars ? Ont i fötterna som satan. Det blev en JÄVLA kö till jackan, stod i en halvtimma och vänta tills jag fick panikattack typ och sprang ut ur BK. Fyfan vad dåligt jag mådde - jag satt med huvudet i knäna på ett cykelställ. Sen när jag började må lite bättre och skulle gå tillbaka in för jag lämnade malin i kön och säga till henne att hon skulle ta min väska oxå så håller vakten på och "du går tillbaka bla bla bla". Som tur var kände man en utav de och fick gå in en snabbt. En tjej som spydde mitt bland alla i kön på vakten oxå bidrog nog till mitt illamående oxå. Usch fyfan. Nej men det var faktiskt kul igår!

Förfesten började hos Jossan som hade inflyttningsfest och vi var 20 tjejer! Det var väldigt kul! Shottar & hela köret :)

Tingeling:


Kommentarer
Postat av: Malin

Men gud! Jag fattade inte att du fick panik! Fy fasen.. :O Du missade btw mitt "ragg" som stod bakom mig i kön och skrek "AAAA-IIIII-KÅÅÅÅÅÅÅ!" och juckade mig i ryggen! haha :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback