skit snö

Nu tar jag ledigt resten av kvällen. Har pluggat i några timmar nu och tycker att det räcker :) Ska över till Katta-kratta och kolla på film med henne & Linnea :) Det blir trevligt tycker jag.
Sen så är den här skit snön här igen. Igår hade jag på mig mina vita sneakers, tunna strumpbyxor och vårjacka! Och tänkte ÄNTLIGEN, ÄNTLIGEN ÄR VÅREN HÄR.
Bara för att jag tänkte så så tänkte någon annan där uppe tvärtom.
Faan, orkar inte med kylan och snön längre!

Jag vet inte vad det är som händer, andra dagen jag gör bort mig nu ? Igår fläschar jag rumpan för hela cafét och idag gör jag något riiiiiktigt dumt. Fattar inte hur jag lyckas! Det var grymt pinsamt iallafall.. Vilken tur att det inte var en annan i huset som svarade när jag råkade ringa fel.

Yeye, off for today. Tror inte det blir mer blogginlägg idag. Ni får ha en trevlig, trevlig Tisdag speciellt du Mickis med ditt plugg ;)
Nu ska jag över till grannen Katty!


Pusspuss


Kommentarer
Postat av: mickis

Jag har liksom du gett upp plugget för ett tag sen :P Det blir mer någon annan dag. :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback