SHOW ME SOME ASS!

ÅÅÅH, vad jag gjorde bort mig idag! ÅÅÅH. JAG VILLE BARA GÅ OCH DÖ!
Jobbade hos mamma idag och hade på mig strumpbyxor och en längre tröja... Och påväg ner till stan gick jag och drog ner tröjan hela tiden för att strumpbyxorna är så glansiga så att tröjan glider upp.
Ah men iallafall så jobbade jag.. Och varje gång jag skulle gå ut med mat till folk så drog jag ner klänningen.
Sen så skulle jag gå ut och plocka disk från borden och jag går runt där och plockar överallt och det sitter folk lite här och var. ett äldre par, två tjejer, två andra kvinnor och tre tjejer till. Och jag går runt där börjer mig över borden och sen går jag in till diskrummet... Och jag känner att något KÄNNS FEL... ÅH NEJ, Glömde jag dra ner klänningen?! "MAMMA...Syns min rumpa?.."
Mamma vek sig av skratt så säger hon "HERREGUD ENA". Jag speglar mig och så ser jag att halva röven syns! HAHA ÅH HERREGUD . Amila dog av skratt ! Jag hade gått runt där och plockat disk och fläschat rumpan för alla där! Plus att jag hade string som inte direkt täcker något... HERREGUD , Jag vågade inte gå ut igen.
Fyfan vad pinsaamt, jag tyckte att folk tittade på mig konstigt...
Äh vafan man måste bjuda på sig själv lite!

PINSAMT!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback