orka!

  • att jag har ont i halsen
  • att jag har feber
  • att jag har BAJS MYCKET I SKOLAN
  • att jag kanske inte tar körkort
  • min tv inte funkar, och jag kan inte kolla på BECK & allt som går just nu
  • jag inte har några som helst pengar


Och jag orkar inte med att du är en jävla wannabe. Så fort jag klipper mig så, ska du klippa dig så. Så fort jag blir blond ska du bli blond. Så fort jag blir brunett hänger du oxå på och blir brunett. Nu blir jag blond och du vill oxå nu bli det? Samma tröjor, samma smycken, skor. Jag pallar inte att du "kopierar" mig.
Okej, fast på ett sätt är det ganska kul eftersom du måste gilla det jag gör & är !

Sitter & dricker honungste i hopp om att min hals ska ge med sig. Ska skicka in lite svenska grejer till min lärare. Hon lär ju tro att jag hoppat av skolan eller något eftersom hon inte fått in något av mig sen vi började skolan. . . Och sådan, mina vänner, har jag alltid varit sen jag började skolan, 7 år gammal. Alltid sen, men alltid bra. Haha.

Sa även till pappa förut. Att på ****** så måste han lämna nycklarna till en utav bilarna hemma IFALL jag tar körkort... Vadå ska du köra till uppkörningen?!
NEJ MEN OM JAG KOMMER HEM MED ETT KÖRKORT Så tänkte jag köra till skolan kanske?!
Haha, alltså magen pirrar redan! Jag är supernervös. Och jättetaggad! Jag vill verkligen ha det! Jag ber till Gud att jag får det!
Konstigt nog visste INGEN om när jag hade uppkörning men i fredags kom flera människor fram till mig och visste när jag hade. Det är ett mysterium HUR folk har fått reda på det... Men jag kan bara säga såhär; Strängnäs som Strängnäs.

Love / E


Kommentarer
Postat av: Malin

Håller tummarna för dig! :)



Och vem är din copycat?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback