onsdag

Dags att lägga sig kanske?
Har ägnat min onsdagskväll åt : Msna med Calle , Övningsköra och lyssna på allt tjat under körningen, plugga rebe.
Plugga gick åt skogen satt två timmar med en och samma uppgift - fattar fortfarande inte den ...

Imorgon slutar jag elva men stannar kvar i skolan till fyra- fem BARA FÖR ATT, BARA FÖR ATT vi ska ha ES-möte och studentföreningens film ska visas. Ska hitta mig ett bra gömställe där ingen stör så jag kan plugga ifred. Annars blir det en massa skitsnack med tjejerna.

Imorgon blir det en MASSA plugg för det är omprov på fredag. Två inlämningar & en redovisning som jag konstigt nog tänker strunta i. Cool jag är va?
Jobbar även fredag, det är ju bra med tanke på att jag är PANK. Totalt.

Yes hoppas även på melodifestivalkväll hos Malin på lördag? JA ANELA MAN BEHÖVER INTE VARA 81 FÖR ATT KOLLA PÅ DET DÄR. får se om ni frestar mig tillräckligt till utgång efteråt. Men jag pallar verkligen inte vara bakis eller seg på söndag.
Hoppas hon CAROLINE AF UGGLAS råkar ut för något så hon inte kan medverka i tävlingen. HON ÄR JU SÄMST! Seriöst hur långt kommer hon på sitt snälla,snälla,snälla? Och hennes hemska gummistövlar & nattlinne?! Och dessutom är hon en storfavorit?! Har folk fel på synen när de ska ringa in och slår fel nummer eller har de fel på hörseln?
Jag förstår mig inte på detta! Vi tog ut Perrelli förra året och sverige var bombsäkra på att hon skulle ta hem hela grejen. Hon kom bland de sista och folk sa att de inte visste om det var en man eller kvinna... samma sak året innan. Säger inte det er något? Att ni ska välja bättre och inte fan är caroline af ugglas bättre. ?!
hoppas hon blir feting utslagen.
Vi får väl se vad svenska folket väljer på lördag!

Nu ska jag sova!
Pussis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback