money, money, money must be funny !

Vi var kvar hos Ricki igår till halv tre. Det var jag & Katta, två tjejer i tvåan och typ 16 killar. Haha, men det var ju killarna i klassen och sen några utanför klassen men inom skolan. Det var faktiskt trevligt! Satt och drack lite, bra musik, chillade lite helt enkelt. :)

Sen skulle jag upp och jobba klockan åtta. Fick mig inte så mycket sömn va.. Skittjurig var jag iallafall hela morgonen. Jobbig dag på cafét också, jättemycket att göra!
Men det var det värt jag jobbade av det jag var skyldig mamma. Plus att jag ska få lite till (; haha. Och det första jag gör när jag kommer hem är att kolla på kläder på internet. Jag ska alltid göra av med pengar, så fort jag får lite över då tänker jag vad jag ska köpa för pengarna?
Men det sjuka är när jag har MYCKET pengar då är jag ändå rätt sparsam. Men när jag har lite och verkligen är i behov av de pengarna så går jag och handlar upp de! Sjukt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback