Mitt tal till dig Belma som du missade idag

Det här talet är tillägnat en utav mina vänner.


Jag har nog inte visat min uppskattning till den här personen så mycket som jag borde och det är inte varje dag man får stå framför en hel klass och hålla ett tack tal. Därför tar jag tillfället nu, genom detta tal och tackar dig min fina vän.


Vi lärde känna varandra för bara tre år sedan, då vi åkte till fjällen tillsammans. Och sedan den dagen var vi oskiljaktiga, kanske för att vi var de enda där som vägrade skidor och att vi kände att vi hade något gemensamt.


Folk trodde vi hade känt varandra hela livet för att vår vänskap var och är inte vilken vänskap som helst. Vi brukar bli kallade för helan & halvan, och jag är då såklart halvan... Såg ni oss såg ni oss alltid tillsammans.


Vi har gjort väldigt mycket saker tillsammans under dessa tre år. De har innehållt skratt, tårar, glädje & lycka. De här tre åren av vänskap känns som en evighet för mig.


Vi har rest tillsammans och jag kommer att minnas varenda resa med dig speciellt en, resan till Ayia Napa. Glömmer aldrig när vi tappade bort oss redan på Arlanda, Alla brottningsmatcher i poolen, alla nätter vi fick tillbringa på en trappa efter att ha blivit ut låsta och massa annat som jag utesluter i detta tal men som kommer följa mig livet ut.

Jag har väldigt många vänner, men bara en bästa vän och det är du. Du har sett mig gråta, skratta, bli arg, du har sett varenda sida av mig. Du har stöttat mig när jag behövt det & gjort mig glad när jag varit ledsen. Du har varit en trogen vän, en bästa vän jag aldrig haft.


Jag vill tacka Dig för allt, för alla fina minnen vi har. Snart är studenten här och Gud vet var vi två hamnar. Men även om halva jorden skiljer oss åt hoppas jag och vill att du förblir en bästa vän för livet. Min bästa vän.


Jag hoppas med hela, hela mitt hjärta att jag & du kommer att fortsätta skapa minnen.


Jag och Du Belma, Vi är - filmkvällar, kladdkaka, skratt, skvaller, fest,
men framförallt jag och du är ... Bästa vänner.



Kommentarer
Postat av: Belma

Great. Du fick mig att storböla nu. älskar dig och det kommer alltid vara DU & JAG! <3

Postat av: ena

haha sötnos! :D

2009-03-27 @ 18:31:53
URL: http://ennaena.blogg.se/
Postat av: katarina

och jag grät också, du förstår inte hur fint talet var belma :D

2009-03-30 @ 19:52:33
URL: http://katarinalmg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback