mitt huvud sprängs snart

Har pluggat massa nu. Två kapitel med övnngar kvar! Sen hoppas jag på att få skriva provet nu på tisdag. Sen ett till prov på fredag. Och sen är det bara fortsätta pluggandet till andra prov som man har.

Sitter med mitt kanelbulle-te, tar en paus från plugget och lyssnar på mina grymt bra låtar! Jag får bara sommaren upp i huvudet då är jag free like a bird och då ska det dansas och festas!

Imorgon är det ny vecka! Skola till tio sen ska jag gå och jobba lite hos mamma på cafét och sen blir det plugg resten av dagen på bibblan i think. Här får man ju ingen lugn och ro.
Typ som inatt, mamma & pappa var på "fest" och så kommer de hem två-tre på natten och är inte ett DUGG TYSTA. Pappa sjunger för fulla muggar och mamma säger åt honom att vara tyst för att jag sover! Nej då kommer han till mig och börjar pussa mig på huvudet och säga "Pappas lilla flicka" och så börjar han kittlas.
JAG HADE LUST ATT DÖDA HONOM !! Inte nog med att han inte lät mig sova tidigare på dan när jag hade kommit hem efter en slitsam dag på jobbet och hade bara sovit fyra timmar den natten. Jag var svintrött och gick ner i källaren för att sova då ska han hålla på och fixa saker här nere. SÅKLART, SÅKLART. Så jag fick inte sova då och inte sen heller.

Íbland önskar man att man bodde själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback