MALENA WHO?

Blev melodifestivalstittande igår hos Malin... Malena vann, men har aldrig hört talas om henne förut och hon var den man sist trodde skulle gå vidare. Man trodde ju på någon av måns, caroline eller alcazar. Men nej Malena vann.

Sen var det en rolig man som sa om "Det sägs att Göteborg är Sveriges framsida och Stockholm Sveriges baksida. Vad är då Globen? Det måste ju vara en böld i arslet."
Haha, jag tyckte det var väldans kul!

Det började drickas vin efter ett tag, sedan kom killarna och drack med oss. Oj herregud vilken kväll det blev. Men jag tvingade mig hem vid tolv. För jag ville inte sova bort dagen idag men lyckades ändå göra det...
Har övningskört även idag two times. Det gick bra :)
Sen pluggat lite har jag också gjort, men det spelar ingen roll hur mycket man pluggar för det känns som att det bara blir mer & mer.

Tack för igårkväll tjejer! :)

Nu idag blir det plugg.
Imorgon skola till tio, träning & sen körlektioner!

Kommentarer
Postat av: mickis

det är bra med övningskörning och lektioner :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback