lite mer motiverad, taggad och lite mer tro har jag !

Gjorde en till kopp honungs te nu. Halsen ger inte med sig. Hade bara en lektion idag och den var ett helvette. Hade ont i halsen & hela kroppen & feber. Så jag låg med huvudet nere i bordet. Den första frågan jag får när jag kommer in i klassrummet är ; är du bakis Ena ?
Nej jag är sjuk!
Så hela lektion satt jag bara & väntade på att få gå hem.

Är även hemkommen från körlektionen. Han körde 20 minuter längre med mig än vad han behövde :) Sen sa han;
Jag tror du har körkortet på onsdag. Du kör jättebra och kan allt, jag vet inte vad mer jag behöver lära dig? Hade jag varit de hade jag gett dig körkort på onsdag!

Åh vad glad jag blev då! Så frågade jag honom ifall han kunde byta med den som skulle köra med mig på onsdag så skratta han.
Men sen när vi var klara, sa han igen att det var jättebra. Något bara jag skulle tänka på och det var att ställa mig såååå nära intill kanten som möjligt. Och så sa han när han gick ut. "Jag tror på dig! Hoppas jag inte får se dig igen höhö"
Så snäll :)
Ringde till pappa och sa det & han kände sig stolt. Haha.

Ska dricka mitt te nu och försöka bli frisk. Jag är sjuk som bara den! Allt på en gång. Annika skrattade åt mig imorse för jag var "tyck synd om mig"
Konstigt nog gråter jag alltid när jag är sjuk och ropar på mamma stup i kvarten haha. Vilken tönt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback