jagärsjukihuvudet.nu

Jag har märkt att jag drar till med väldigt fula ord ibland. Och jag tror att det måste vara Katta som smittat av sig. Hon är omtalad som en väldigt fin flicka - hur det nu kommer sig vet jag inte - Imorse på lektionen, det är lättare att räkna hur många gånger hon INTE sa "suger balle" än hur många gånger hon sa det.
Haha, men jag tycker om tösen ändå. Det är så kul när hon säger det.

Och orka vara fin när man skriver blogg. Jag själv tycker det är roligare att läsa något riktigt fult & omoget än något fint formulerat. Typ som "era dumma små människor". Dra till med Fuckers istället så märker läsarna att man verkligen menar det också! eller varför inte SUGER BALLE!
Haha.
Jag är sjuk i huvudet. Jag skriver om skitsaker när jag borde plugga till mina prov imorgon (därav rubriken på inlägget)

SO LONG SUCKERS!

Kommentarer
Postat av: belma

HAHAHA go ena! FUCKERS :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback