inte min nivå

Tjenixen!
En lååååång dag i skolan idag, även fast jag gjorde en fuling - tog mig sovmorgon.
Hade extra lång redovisning & beskattning lektion men det var det värt för nu fattar jag grejen liksom! Inte rena rama grekiskan längre!
Efter skolan gick jag till cafét och tog mig en latte och bara chillade - ni vet som jag brukar göra ;)
Sen gick jag in i en affär, och skulle köpa en grej till jossans inflyttningsfest. Och så började jag snacka med hon som jobabr där.
Och hon frågade var jag brukar gå ut här i stan och jag sa ja det blir BK.
så frågade hon mig om jag hade varit på OT.
Haha, nej sa jag.
Det är jättesjyst där, det är trubadurer och ah bra musik.
Nej jag har fkt inte varit där sa jag, jag är mer på bk.
JA MEN DÅ BORDE VI GÅ UT JAG & DU DÄR.

HAHA, ALDRIG I LIVET. JAG DÖR HELLRE ÄN SÄTTER MIN FOT 1 MILLIMETER INNANFÖR DEN DÖRREN.

Jag sa bara men ha det bra!  och så gick jag. Haha.
Herregud...

Nu ska jag plugga REBE en stund och sen köra lite med pappsen. Han ska vara TYST den här gången annars tänker jag inte köra med honom.


Mickis jag tänker på dig! You can do this!


Kommentarer
Postat av: mickis

DAGENS FÖRSTA INLÄGG, som jag har väntat!!!!



(tack för att du hänger ut mig inför hela världen :P)

Postat av: Malin

Hahah, ska vi dissa melodifestival och allt på lördag och dra till OT du, jag och Anela istället? ;D Wihoo!

2009-03-12 @ 17:39:28
URL: http://malinkjellin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback