Inte hela världen!

Hemma nu efter uppkörninge. Jag blev då INTE GODKÄND. Gjorde ett riktigt fel , men resten var jättebra. Glad för att jag känner mig så säker & kände att jag körde grymt bra jämfört med alla andra gångerna. Har även bestämt mig för att jag inte ska köra med bara min pappa, för han är inte alls rolig att köra med.
Hade jag gjort massa fel idag på uppkörningen hade jag varit ganska arg, men det gick strålande bra allt annat och jag gick ändå hem glad för kände att jag ändå förbättrat min körning. Jag var grym !:)

Väntar på att ny tid ska komma upp SNART, sen har jag mitt körkort i handen! Inge snack om den saken. Bara inte göra om det felet jag gjorde idag :)

Inte hela världen att jag inte fick det idag. allt händer av en anledning, jag försöker fortfarande klura ut vad det är för anledning ... ;)

Det är vackert väder idag ! Det är en sak som gör mig glad! Jag tar de nästa gång ;)


"that girl is so dangerous... ";)


Kommentarer
Postat av: Anela

<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback