I have run out of words

Saknaden växer sig bara större och större. Jag tänker på dig hela tiden, undrar vad du gör. Jag kan inte koncentrera mig på något, för du är alltid i mina tankar. Mitt hjärta tar över och säger att jag saknar dig! Jag saknar dig så! Folk börjar nog bli trötta på att läsa om mina känslor, men jag behöver verkligen skriva av mig. Mina känslor tar över mig, jag måste få ut de någonstans. och det är så skönt att få skriva av sig de.
Du gör mig lycklig
- men utan dig nära mig är jag aldrig helt lycklig.


Jag vill ha dig här hos mig. Jag vill vara med dig. Jag vill se dig. Jag vill känna dig. Jag vill höra din röst, ditt skratt.
Jag vill känna din lukt. Jag vill inte vara utan dig.  
Jag vill inte ha dig där.
Jag vill ha dig hos mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback