i give up

Äh jag ger upp provet jag har imorgon.
Så fixar vi det nästa vecka. ( JAG HAR SÅN ÅNGEST NU FÖR ATT JAG INTE PLUGGAR)

Har varit hos Katta hela kvällen & vi gjorde allt annat än plugga. Yesyes.
Imorgon skola till tre, sen får vi se vad som händer.
Skulle jättegärna vilja hänga med tjejerna lite! En utav de behöver ju det really much just nu...

Ah jag har nog inget mer vettigt att säga...:) tyvärr. Förutom att jag ska öva på mitt tal nu & vänta på att min pojkvän kommer in på msn så vi kan get dirrty. HAHA skojar, det var ett skämt :) kul va ? :)


haha jag skrattar lika mycket varje gång jag ser bilderna från berlin, det här är en utav de men den här är den finaste av alla våra hoppkort. De andra får ni inte se men de är DÖ ROLIGA. HAHA, vi ser ut som apor, grisar m.m. Vi ska hoppa och ta hoppkort men misslyckas varenda gång. Det blir inga hoppkort utan kort där vi precis nått marken och kroppställningen ser ut som QUASIMODO.
korten roar ju en lätt en torsdagskväll då man egentligen ska plugga till ett prov. 800 kort blev det under den resan = 114 kort om dagen. Orka Ena.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback