Dobra ti guzica

Yes nu ska jag sova. Fick mig inte så mycket sömn inatt, kanske fem timmar. Snacka om att jag kommer vara dead tomorrow!
Har övat lite på mitt tal som jag ska hålla imorgon!

Annars då, vad har hänt idag?
Skola, prov, sedan lite chill hos Katarinaaaa. Den rätte för Rosing började när jag skulle precis dra och jag fastnade framför tv:n med jackan på. Sen fick jag typ tvinga mig själv hem ÄVEN fast jag ville se det där.
Men jag kände att jag behövde prioritera plugget mer.
Kom hem och då satt våran revisor hos oss. OCH DET VAR PERFEKT för jag hade kört fast på en uppgift i bokföringen som jag försökt lösa i typ två dar och till slut kom vi fram till att jag har bokfört allting rätt & gjort allting rätt men att det står feeel i facit! Såklart!
Så fick jag även massa beröm på köpet. Han vart  jätteimponerad av att jag var så duktig på det där! Och han sa att jag var begåvad och att jag kommer bli en mycket bra ekonom, han såg att jag hade det i mig haha.
man bugar & tackar.
Nej ni, nu ska jag sova. Ska upp lite tidigare imorgon för att gå till skolan och skriva ut lite saker & göra lite bokföring & sedan göra provet.

Sen är jag bänkad framför tv:n klockan åtta. Tyvärr så kan jag inte avslöja här på bloggen VARFÖR jag är bänkad, men BÄNKAD är jag iallafall & hela skolan tror jag :)
Haha.

GODNATT DÅ DUDES & DUDETTES


Linnea - Dobra ti guzica.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback