DanZa DanZa ikväll.

Sitter och tittar på bilder på min man. Han är såå, såå, såå fin. Kan inte sluta titta. Har nog gått igenom bilderna tusen gånger. Och jag tänker varje gång "Den killen är min!"
Fyfan vad jag saknar honom! Men nu är det sex dagar kvar!

Sitter & letar efter artiklar till mitt PA. Har hittat lite. Har även ringt min kära moster och bett henne ordna ett möte med deras psykolog och med deras menar jag psykologen på deras jobb. Hon jobbar på anstalten i Mariefred. Så jag hoppas jag får en tid, och då får jag åka dit till anstalten. Lite scary , men kul ! :)

Jag ska skriva lite på det jag har plugga någon timma och sen gå ner till stan för att köpa inflyttningspresent till Jossan. Jag hoppas jag hinner annars får jag be mamma köpa något!
Det blir inflyttningsfest ikväll med avslut på BK. 17 tjejer - det blir nice. JÄVLIGT surt bara att jag inte får dricka ikväll för att jag ska köra till Sala imorgon i onödan (för jag kommer ju garanterat kugga där)
Yeye.

Nej loss från datorn! Dags för huvudet att ryka lite av allt tänkande till PA:t.


Mickis tack för igår & Belma också som vi överraskade!



All kärlek till dig, my one&only
(Jag ser förövrigt ut som ett mongo där)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback