Dålig dag!

Home nu!
Jag har haft en dålig dag, Riktigt dålig dag, fast den har varit bra också vissa stunder.
Mickis fick körkort. Blev både glad och ledsen.
Ringde upp pappa på en gång och sa IKVÄLL KÖR VI.
Sen kommer jag hem och ska plugga på det jag har prov i imorgon. Jag kan ingenting och jag kunde det igår, så jag hade nästa lust att riva sönder boken.
Ringde till Calle då, för han och hans röst får mig så lugn:) Kände att jag behövde prata med honom lite :)
Satt och väntade även i två timmar på min pappa för att han skulle bli klar med sitt data tittande så att vi kunde gå ut och köra. Körde en timma med honom och det gick bra.
Han erkände även och sa "Du kan köra ena, du kör jättebra men du måste planera lite mer. och du kommer klara det utan några som helst problem om du bara tänker ett steg före"
Bla,bla,bla jag ville bara höra det första. Och han verkade ha vaknat på en bra sida för han pratade lugnt och sansat idag! I like.

Imorgon är det fredag, ser inte direkt fram emot den dagen. Inget kul som händer. Vad positiv jag är!
Men det är bara för att jag haft en bad day idag som jag skriver ett bad inlägg.

Jaja. Dags för sängen nu. Dock är jag sugen på en kopp te, kanelbulle te .


Kommentarer
Postat av: Malin

Ååh, fan vad gott! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback