Bosnien

Blir en hemma kväll denna fredag. Tänkte att jag skulle ut och gå och sen hitta på något. Men typ dog när jag satte mig vid datorn, helt slut!
Sökte på Sarajevo på internet så fick jag upp någon sida med en massa bilder från Bosnien. Några svenskar som hade åkt ner dit & varit där. Och sjuuuukt fina bilder! Massa ställen som jag missat. Jag har typ bara varit i Sarajevo. Jag funderar på en sak men det är aktuellt nästa år & då ska jag passa på att besöka alla dessa ställen!

Är inte bilderna fina?
Längtar!!


Bakom kyrkan där bor jag :) 

 

Typ 3 minuter från mig :)




det där vill jag göra!




vackert





sarajevo


sarajevo









Kommentarer
Postat av: katarina

åååh! ta mig till sarajevo :D kan vi inte åka dit?! vore så ballt!

Postat av: ena

Det är bara att komma ner till mig när jag är där! ;) eller åka ner med mig ;) måste ju ha någon att röja med där nere?! ;)

2009-03-23 @ 21:20:43
URL: http://ennaena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback