be cool stay in school

Provet gick bra till en början, gjorde allt. Sen när man lämnade in det kom jag på att jag svarade fel på sista uppgiften -9 poäng på en gång. .. men men jag sa igår det får gå som det går.

Är i skolan nu, har europakunskap, sitte ri biblioteket med hela klassen som sitter och sjunger som en enda stor kör. Haha, sjuka classmates.

Bokade även körlektion idag som jag ska på på måndag. Så får vi se vad det egentligen är jag suger på.

Jobbar några timmar idag & sen blir det mys med min kusin ! Kommer bli mycket snack som vanligt när vi inte träffats på ett bra tag :)

Jag saknar min Calle så, så mkt. Så fort jag tänker på hur mycket jag saknar honom så får jag en krypande känsla i kroppen alltså jag blir typ galen av känslan. !! Saknar saknar saknar dig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback