ångest

Jag bara känner hur paniken stiger inom mig. Det är 90 dagar kvar till studenten och jag är begravd bland en massa prov & omprov. Jag vet inte hur jag ska hinna allt. Jag är så rädd för att inte klara det! Känns som att det är helt kört! Jag har förstört skolan helt känns det som! Jag är så sjukt rädd.

Usch. Och det är inte bara skola nu. det är så mycket annat runtomkring. Så mycket tankar som stör mig. Beslut hit och dit. Snart måste jag ta ett beslut angående en ganska stor sak. Jag vet inte vad jag ska göra, tacka ja - tacka nej ? Tackar jag ja öppnas ganska många dörrar för mig, många möjligheter som jag inte kan få annars. Tackar jag nej så finns det vissa fördelar med det också men inte lika betydelsefulla. Usch. jobbigt. Känner som att jag inte behöver tänka på något just nu ! Behöver verkligen fokusera mig på skolan!
Imorgon åker almenackan fram och jag ska planera mina sista tre månader!

Nu ska jag sova bort min ångest!

Jag behöver min Calle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback