You know I feel it in my heartbeat

Sitter och tittar på dina bilder älskling. Gud vad jag saknar dig! Jag börjar vänja mig att du är där & jag är här - det är jobbigt och det kommer det vara ända tills du kommer hem men jag börjar vänja mig som sagt vid känslan.

Det jobbigaste är att jag inte kan träffa dig när jag vill, att jag inte kan pussa dig när jag vill, att jag inte kan se dig när jag vill, att jag inte kan krama dig när jag vill, att jag inte kan känna din närhet & andas dig när jag vill.

Jag saknar dig hela tiden, tänker på dig oavbrutet, du är det första jag tänker på när jag vaknar & det sista jag tänker på när jag lägger mig & drömmer om dig gör jag också. Du är med mig hela tiden, Jag ser dig hela tiden framför mig.

Jag skulle göra allt för att få se dig bara, så mycket fattas du mig. Jag går till skolan & tänker på dig på dig hela vägen och allt vi gjort.

Det är så tomt utan dig, vill ha dig hos mig . . .

Hoppas vi ses snart älskling. Jag längtar så efter dig! Jag längtar så efter att få hålla om dig & vara i dina armar!


I just woke up from a fussy dream
You never would believe these things I have seen
I looked in the mirror and I saw your face
You looked back through me were miles away


All my dreams they fade away
I'll never be the same
If you could see me the way you see yourself
I can't pretend to be someone else

You always love me more
Miles away
I hear it in your voice
When you're miles away

You're not afraid to tell me
Miles away
I guess we're at our best
When we're miles away



But no one's around when I have you here
I begin to see the picture it becomes so clear
You always have the biggest heart
When we're 60.000 miles apart

Too much of no sound
Uncomfortable silence can be so loud
Those 3 words are never enough
When it's long distance love


So far away

I'm alright
Don't be sorry
But it's true
When I'm gone, you'll realize
That I'm the best thing that happened to you



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback