whoooos the man ?!

I AM !
Dock kan jag försäkra er om att jag är tjej! Faktiskt ( som för övrigt låter som "fuck this" när man säger det )
Mikaela trodde jag sa "FUCK THIS " Idag när jag skulle hålla med henne och sa faktiskt. Haha lite kul, så avrje gång jag sa faktiskt idag kunde jag inte hålla mig från skratt. Nörd som man är.

Provet idag gick STRÅLANDE BRA! MEEEEN varje gång jag säger så så blir resultatet strålande dåligt! Men det kändes bra när jag skrev det & jag kunde allt! Hoppas på ett strålande MVG FAKTISKT.  ;) HÖHÖ.

Sen, eftersom jag var på så strålande humör idag så orkade jag gå till banken och fixa ett VISA kort, och gå till Ann - min frisör & beställa ny klipp & sling tid :) Påvägen dit mötte jag mor min, som fick med mig till cafét. Kom hem runt fyra sen för jag var och tittade lite på stan med min kusin. Droppade förbi Alex på phonehouse kollade på mobiler - JAG bajsar PÅ ERICSSON säger jag bara. FAKTISKT!

Nu är jag hemma & har lovat mamma & mig själv att jag ska städa källaren. Ser ut som att 26 världskriget har varit där.
Och Anela min vän undrade ifall hon hade missat på med tanke på att det var 26 världskriget. Då kan jag svara såhär ;
tänk dig att alla världskrig från det andra till 26 har utspelat sig i min källare. om några dar är det 27.. :)

Så gott folk, nytt inlägg kommer efter den arkeologiska utgrävningen i källaren & efter min träning!

LATER.

Kommentarer
Postat av: mickis

FUCK THIS!

JAG VISSTE VÄL ATT DU SKULLE KICKA ÄÄÄÄSS! NU ÄR DET DAGS FÖR NÄSTA PROV :D

Jag sitter gärna och "pluggar" med dig innan nästa prov också :D

Postat av: Anela

haha jaså men då vet jag hur det ser ut i din källare.. hahaha ena, det är så roligt när du säger att du bor i en källare.. jag får upp så roliga bilder.. typ dig sittandes där som en illegal flykting med endast en dator i knät :D jag lovar, det är roligare i huvudet!

2009-01-28 @ 22:13:21
URL: http://anelamedettaiborjan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback