well, well

Humöret är inte på topp just nu... Försöker få ihop saker & ting och det verkar som att det bara är hopplöst!

Ingen skola idag, för läraren var sjuk. Men pallrade mig ändå till gymmet och tränade. 5,2 km stod det på löpbandet när jag sprungit klart. Duktigt tycker jag.
Imorgon blir det simning efter skolan tänkte jag ! Variera träningen lite.. :)
Har även jobbat idag, jobb inför sommaren är fixat också, iallafall lite :)
Sen måste jag verkligen söka riktigt. Tänker inte bara sitta och dega hemma efter studenten. Känns som att jag tar nästan vad som helst. Eller ah kanske inte vad som helst men...

Sitter och sorterar lite papper nu, sen ska jag skriva klart min cv. Engelskan blev klar igår, i sängen när jag skulle sova. Så skönt att den är klar, redovisning imorgon.
Imorgon blir det skola till tre sen simma! :) Och sen plugga för på lördag blir det kalas!

Dags för plugget nu.
Pusspuss

Kommentarer
Postat av: mickis

Ingenting är hopplöst, Ena. Bara din vilja att gå till skolan ibland :) Men om vi förgyller dagarna med lite fika här och där kanske du trivs bättre i skolan också till slut ;D

Postat av: Malin

Jaadu, funderar på att ha nåt nästa helg, den 7:e, eftersom en viss person fyller 19 måndagen därpå (jag!:P). Och den 7:e är nog inte nån höjdarhelg att gå ut så nån myskväll lr nåt då kanske. :)

2009-01-30 @ 07:42:24
URL: http://malinkjellin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback