Mitt 2008 - kort, i ord & bilder

Välkommen det nya året! Det ska bli spännande att se vad det har att bjuda på! 2008 var minst sagt ett väldigt händelserikt år!

Fjällen var nice, Berlin var mycket nice, Ayia Napa var mest nice! Sen så hände det en massa annat emellan där...
Jag fyllde t.ex. mina efterlängtade 18 år! Det firades på en båt ner till Berlin. Mycket nice :)
Sedan sommarlovet som också var bra, faktiskt med tanke på att man var arton. Många av kvällarna tillbringades nere i hamnen & en hel del BK kvällar. Det sjuka är att det alltid hände något underligt eller oväntat på Bk. En kväll jag aldrig glömmer är när jag, Malin & Anela var ute. Anela stuka foten i bk trappen. Så hon satt och tjura resten av kvällen med Peder som svans. Jag & Malin fortsatte själva nere på dansgolvet och killen hon spanat på hela sommaren fick hon a taste of. Vad hände mig den kvällen? Just ja, jag började bråka med en jobbig kille som senare efter en fight blev utslängd.
Jag & Anela fortsatte hem till Malin - själva. Anela med hennes läppglans som hade tagit sig en tripp från hennes bh ner till  trosorna.  Malin var¨på vift med killen men hon kom hem ganska fort efter en mindre diss. Natten - morgonen tillbringades i Malins lägenhet med tolv dagar gammal mjölk, gammal spaghetti, en svullen fot och en massa skratt. Det var en grymt kul kväll.

Det var mycket jobb för min del också. sex, ibland sju dar i veckan. Men jag är glad att jag fick jobba för det var då jag fick upp ögonen för en viss expertkille ;) sjukt att vi jobbat bredvid varann i två år men inte upptäckt varandra förrän nu i somras.
Jag ville lära känna killen men det blev aldrig så.
sommarjobbet närmade sig snart sitt slut och ayia napa resan. Och jag kommer ihåg att jag var ute en dag och höll på med blommorna och tänkte fan om två dagar slutar jag jobba, jag kommer aldrig få chansen att lära känna honom.. Fan, fan ,fan tänkte jag. kvällen därpå avr jag & jossan ute på BK. Hon var nykter så hon var min chaffis den kvällen. Efter BK tog vi oss en tripp till Ugglans där vi skulle käka. När vi väl sitter där och äter vem står inte där ute då om inte expertkillen? ! Ååh tänkte jag, typiskt. Det blev bara blickar den kvällen och en besviken Ena åkte hem. Men jag tog det att jag inte skulle få lära känna honom. och åkte två dagar senare till ayia napa.
Snacka om att det hände en MASSA där! Resan kan sammanfattas såhär : oförglömlig. Den innehöll lycka, tårar, besvikelse, svek, skratt, sol, bad, dricka i mängder, en massa illamående, en massa folk från europas länder.
Den veckan är bästa någonsin tror jag.

När jag kom hem sen började jag trean. Och en vecka efter att skolan börjat fick jag "kontakt" med expertkillen. Sjukt tyckte jag ! Vi började prata & efter ett tag träffas. Det ledde till ett förhållande. Det är nog det mest sjuka som hänt mig det här året. Från Att vilja lära känna någon, bara veta hans namn, från att bara se honom till att bli tillsammans med honom- någon man aldrig trodde man skulle få lära känna... Det är galet. Men det bästa som hänt.

Ah ni det här året var händelserikt. Och som sagt vi får se vad 2009 har att bjuda på.
Jag har iallafall en bal att se fram emot, en brysselresa, en student och en galet bra sommar!


Tack alla för det här året, Nu är det nytt år nya möjligheter & nya äventyr!






















Kommentarer
Postat av: Belma

bästa året lätt!

Postat av: Belma

bästa året lätt!

2009-01-03 @ 18:35:19
URL: http://belma.blogg.se/
Postat av: Malin

Håller med Belma! Började sakna sommaren nu också.

2009-01-03 @ 22:42:26
URL: http://malinkjellin.blogg.se/
Postat av: Anela

vilken kanonsommar! (allt utom när jag stukade foten!)

2009-01-05 @ 19:59:13
URL: http://anelamedettaiborjan.blogg.se/
Postat av: ena

haha, men tjejer vi ska göra om !

2009-01-08 @ 18:01:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback