lördag - BK / Söndag chill & födelsedag

huvudet är proppfullt av en massa debet & kredit. Vill bara ha det här provet avklarat! Har dock 12 sidor kvar med uppgister. Tänker inte lägga mig förrän jag är klar med de har jag bestämt mig för. Annars är det rätt surt att sitta med de sidorna imorgon, kvällen innan provet.

Det blev utgång igår, dock inte i Eskilstuna! Amila min kusin var hemma hos oss igår och en massa annat folk för mamma firade sin födelsedag. Och hon avr jättesugen på att gå ut men inte här i strängnäs. Och jag ville gå ut i Eskisltuna sen innan men INGEN av mina kära vänner ville gå ut där. Sen när amila sa att hon ville blev jag jättesugen. Hade skjuts dit och så och vi hade egen lägenhet där mitt i stan men jag pallade inte sova där. Vi ringde runt och försökte få tag på någon som kunde hämta oss men ingen av alla de var i strängnäs.. Och nu när jag tänker efter nu när jag är nykter och allt varför åkte vi inte dit bara och sov i lägenheten? Pucko man är ibland, eller blir av alla drinkar.

Så det blev skitroliga BK som jag nästan spyr på och alla jävla idioter som HOPPAR PÅ DANSGOLVET OCH SKRIKER "WÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ" som om det vore en jävla AIK-DJURGÅRDEN MATCH. Igår började de bära folk på dansgolvet också, VAD I HELVETTE, jag blir alltid lika sur & sugen på att slå till någon när klockan närmar sig två slaget. Sen folk som knuffar på en med meningen, alltså som är för fulla och tycker det är skitkul och skoja med någon man känner. Alltså... Sen kommer Malin & Anela och säger klockan ett "men vi ville följa med till Eskilstuna!" Och jag står där mitt i den galna folkmassa som tar kål på mig och gör en jag-ska-strypa-dig- till de.
Träffade även mina gamla killkompisar som man gått i samma klass med sen lekis- Dennis & Samuel de små filurerna. Samuel hade jag inte träffat på år typ, dennis har jag ju träffat - men inte i år ( höhö ) Han sa att han också ville ut i Eskilstuna. Åååh, vafan tänkte jag.
Snacka om att man har tröttnat på BK och allt BK folk.

Kom hem iallafall halv tre där någon gång. Sovit hela dagen, fikat med familjen eftersom mor min fyller år idag. Stort grattis till dig mamma!
Har även tittat på den nya filmen med Angelina Jolie - wanted. Den kan jag rekomendera, den var grym & hon är grym! Alltså den kvinnan är så sjukt snygg! Letar efter låtarna i filmen nu. :)

Blir bara plugg ikväll. Och en ny vecka imorgon! Skönt!
Fyra veckor kvar tills jag får träffa min älskling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback