typsikt

Haha jag & Cornelia satt och pratade om Bryssel resan igår. Och vi bodde ju tillsammans i Berlin och Cornelia sa "BARA VI INTE FÅR BO MITT EMOT ÄGAREN IGEN!"

Haha och det var så kul! För vi kom där och så fick vi ett rum högst upp. Så kom vi upp och ingen av de andra bodde där uppe. Först tänkte fyfan vad booooring! Sen kom jag på den utmärkta idén ! Men tjejer! Nu är det ju vi som står för förfesterna eftersom ..VI HAR HELA VÅNINGEN FÖR OSS SJÄÄÄÄLVA! PARTY PARTY!
Helt plötsligt knackar det på dörren - jag öppnar dörren och där står en man i badrock med värsta backslicken en såndär riktig tysk stekare på 55 bast. Och säger på halvdålig engelska med tysk accent : BE QUIET!

Fasen , det visade sig att vi bodde mellan lärarna och mitt emot ägaren till hotellet!
Typiskt!



Sitter hemma nu, har loggat in på min internetbank för typ första gången. Pappa var ju den som skötte allting innan mina fonder och så, och det var ett år sen allt gick över till mina händer... Men jag tänkte "Äh pengarna sköter sig själva".. Yeah right. Pappa fick en mindre chock när han såg vad de gått ner! Så nu är jag flitig (försöker iallafall förstå systemet, rena rama grekiskan) och loggar in varje dag och kollar. Här lärt mig sälja, köpa & byta. Höhö.. Vilken tönt jag är, känner mig så trög!


Kommentarer
Postat av: Malin

Rumour has it att du inte ska med ut på lördag din lilla filur! :o


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback