tjejer tjejer

Onsdagar är vanligtvis en döda-mig-dag. Långa lektioner, kort lunch, måånga lektioner.. Men tjejerna & vädret gjorde verkligen min dag idag!
Började med svenskan då jag & Katta mest satt och letade jobb på internet.. Jag hittade ett som skulle passa mig , sälja reklamplatser till b.la. Blondinbellas blogg. Gå ut till olika företag och så. Haha.

Sen hade vi lunch och underbara Cornelia hade bil med sig idag. Fick en mindre chock när jag skulle sätta mig i bilen och det såg mer eller mindre ut som om hon bodde i bilen.. I framsätet var alla hennes skor och i baksätet fick man sitta på kläderna.. Okej, ville inte fråga varför hon hade hela sin garderob i bilen..

På lunchen satt vi tjejer och pratade om våra "erövringar", alla dumma grejer man gjort, roliga grejer man varit med om, våra olika "listor", vanligt snusk-tjej snack. Men jag tror att hela skolan fick ta del av vår diskussion för vi satt ju inte direkt och viska. Alltså det var prat om allt. Och det kom fram ett "Shit, jag är fan äcklig" då och då...
Påväg tillbaka till skolan, hittade Annika Cornelias rosa rattmuff (eller hur det stavas) som jag tog över sen och skulle härma cornelia hur hon körde. När vi väl kommer till parkeringen utanför skolan håller Cornelia på att slira in i en stolpe och jag idioten svänger med rattmuffen och skriker SVÄÄNG SVÄÄNG- vilka reflexer man har, som att bilen svänger om jag svänger med rattmuffen. Haha.

Men vi körde iallafall inte in i stolpen. På ekonomilektionen "råkade" vi hamna på en sexblogg med Katarinas Iphone. HELT SJUK jag skojar inte! Vi kunde inte hålla oss från skratt när jag skulle zooma in sidan men råkade zooma in något annat. ..Jag tror att Katta fick sig en lite mindre chock när hon såg bilden och sa att hon mådde illa ,och jag nästan låg och apskratta!

Dagen har bestått av en massa snusk gott folk. Och ett hejdundran fint väder! Blå himmel & sol. Men det var iskallt när vi skulle hem sen! Bbbrrrr!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback