plugga plugga plugga!

Hm, pluggandet går inte så bra. Skulle ha haft prov imorgon men ändrade det för det jag har prov på- jag fattar ingenting har blandat ihop allting.
Mamma kom ner och försökte peppa mig med att det bara är fyra månader kvar & att den bästa tiden under ens livstid är skoltiden! Yeah yeah jag vet det mamma men det är inte så lätt att roa sig när man inte ser bordet av alla böcker!
Och när hon sa fyra månader fick jag sådan panik, på dessa fyra månader ska jag hinna fixa alla dessa kurser jag inte gjort;


- fixa matte C
-Företagsekonomi A
-Företagsekonomi B
-Historia
-Grammatik
-Projektarbete
-Svenska arbeten
-Fadder
-Affärsengelska


PLUS, ALLA ANDRA KURSER VI HAR NU! Förstår ni att jag är sugen på att hänga mig i taket upp och ner tusen gånger om!


Hjälper inte att blunda för allting.

Kommentarer
Postat av: Belma

du fixar det!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback