OCH SÅ KÖR VI PÅ EN HÖGRE VÄXEL!

Slutade halv elva idag, och det var ju skönt! Sedan bar det av till Balanze för mig & Annika. Det började jävligt segt må jag säga er, jag tänkte att jag skulle gå hem efter tjugo min.. men vi hamnade på ett cykelpass & jag säger bara FY TUSAN VAD JOBBIGT DET VAR! Jag har nog aldrig varit med om något jobbigare! Trodde jag skulle svimma av, shiiit.
Alltså det var sjukt jobbigt! Men det tog verkligen på krafterna & jag ska börja köra cykelpass nu. Jag kan ju redan nu förbereda mig på jorden träningsvärk i rumpan & bena imorgon...
Ska bli skönt va!

Skulle även plugga när jag kom hem med har inte ens öppnat böckerna och avd är klockan nu ? Kvart över nio... Vad har jag gjort hela dagen!? Har prov på fredag så måste skärpa mig nu!

ûBER SEG DAG IMORGON. Går till fyra. Suck, dubbel suck.

Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback