Kulkul

egentligen orkar jag inte skriva något inlägg, men jag såg nyss att min vän Jakob är bättre än mig på att blogga! Iförsig är de två som skriver ;) Det är helt sjykt att en kille bloggar bättre, & Rasmus (Riggo) är ju en till som gör det. Skärpning Ena;). Men det är kul med killar som bloggar! Faktiskt! Så ser man (lite iallafall) hur deras hjärnor funger ;)

En klockren grej som Jakob hade skrivit, eller hans kompis Danne ;

På radion idag pratade dom om fågelinfluensan och botemedel för det ,
men jag tror fan att jag är immun ! Har dejtat 3 skator utan att bli smittad =D

Jag tror däremot att jag lider av Malaria . Mamma har en bok om massa sjukdomar,
jag läste igenom den noga . Det står att man plågas av frossa och hög feber och
massa elände . Fast jag är såklart helt frisk , och mkt riktigt . Det står också att i
början känner man ingenting alls =)

hahah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback