HAHA ROLIGAST NÅGONSIN!!

Alltså, det här är det roligaste som hänt på lääänge! Jag kunde itne hålla mig från skratt på lektionen, hela klassen och läraren kollade på mig och undrade vad jag höll på med... Och det ska jag nu förklara för er!

Jag & anela satt och smsade. Hon satt i klassrummet mittemot... Och jag undrade bara om vi skulle äta i matan eller på stan. Och det blev stan. Men iallafall smsen började spåra ur som vanligt med mig & anela... Hon sa att hon hade lektion med Låpen.
Ååh, fifan sa jag. Så började vi jävlas.

A - "Han är så hot, hans bleka hud! Grrr"
E - "Raour, Jag ska slicka hans bleka hals"
A - "Åååh jag vill bara slita av honom kläderna här och nu!"
E - "aaa men inte utan mig! Jag ska bara gå förbi hantverksaffären och köpa choklad pennor som vi kan ha kul med, jag, du & han"
A - "Finns det såna?! Sexigt! Jag tar med mig grädde så kan vi ha licking contest!"
E - "Jag mår illa.... men wtf jag tar skinglipan"
A - "haha, FAN DÅ! du ska alltid få det bästa! Jag vill bara slita av honom klädernanu!MIAU KISSEKATTEN"
E - "okej, men vänta på mig!"
A - "du hittar oss i sal A. Skynda! Han är horny as hell!"

Efter nån minut får jag det här smset av Anela.... ;
"NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ! Jag råkade skicka det där till min pappa!"

HAHAHA! JAG DOG AV SKRATT! haha. hon skickade det sista smset till sin pappa. Bara anela lyckas med något sånt!


Kommentarer
Postat av: katty

OH OH OH OH OH!!!!! MY GOD! jag dör!!! Helt sinnessjukt pinsamt! lider med dig Anela!!!!

Postat av: Anela

hahaha jag ska fan sluta sms:a med dig Ena.. när jag kom hem skrek jag typ "VART ÄR DIN MOBIL!?!?" och som tur är hade han inte sett det :D

ja, det är fan bara jag som lyckas med sådär sjuka grejer!!

2009-02-01 @ 19:28:30
URL: http://anelamedettaiborjan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback