FYFAN FÖR "DU ÄR VAD DU ÄTER"

Alltså, varje gång man kollar på du är vad du äter så får man lust att kontakta Anna skipper och be henne om hjälp! Sen när de i programmet ska byta matvanor och börja äta någon mix av örter och sånt för att gå ner och de typ spyr för det smakar så äckligt - så tänker man FYFAN VILKA MESAR!!
Men ni, jag fick ett smakprov av du är vad du äter igår. Eftersom jag har problem med min mage, magsår och allt sånt så har mamma köpt nånting(fråga mig inte vad) som ska vara bra för magen som man ska ta tre gånger om dagen innan maten... Och det är i typ pulverform som man ska ta en tesked av och svälja med vatten. LÄTT SOM EN PLÄTT TÄNKTE JAG.
Jag tar den där teskeden och känner hur det där "pulvret" klumpar ihop sig. typ som om du skulle ta en tesked mjöl i munnen. Så skulle jag ta vatten och svälja
För det första höll jag på att kvävas, för det andra smakade det skit!
JAG RUSADE TILL KÖKET OCH STOD OCH SPOTTADE UT ALLT DET DÄR. Alltså det där var det vidrigaste jag varit med om så jag ska inte komma och säga något om de där stackarna som måste käka liknande i åtta veckor. Det där pulvret jag åt var iallafall massa blad typ, kamomill och något mer.
Sa till mamma att hon kunde slänga det där för jag kommer ALDRIG mer ens öppna den där burken!
"VET DU HUR MYCKET JAG HAR BETALAT FÖR DEN HÄR ELLER?!" drar hon till med då.
Ja käka upp den du då. Fyfan vad äckligt det var.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback