fullt ös

Har laddat ner en massa bra låtar så nu sitter man här alldeles själv och lyssnar på de. En massa David guetta på datorn nu ;)  Ska försöka dra mig tillbaka till böckerna. Hoppas bara att denna vecka går fort & att det är fredag igen. Det blir även utgång med tjejerna i helgen, Det ska bli nice ;)  försöker få med de någon annanstans, Bara inte Strängnäs tack! Kan tänka mig Eskilstuna i helgen.

Väntar på att mor & far ska komma hem så att vi kan boka min flygbiljett till bryssel och betala den där resan!

Nu ska jag plugga rumpan av mig, har bokat in tid för prov på fredag och ska boka till tisdag & nästa fredag! Full fart nu , måste bli klar med kurserna! Annika gjorde ju verkligen min dag idag när hon påminde mig om att jag måste göra om matte C... TYST!


Kommentarer
Postat av: mickis

kom till min stad, vettja! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback