we´re gonna have vacaaaaation sex! Spontan kväll!

Nu sitter jag nere i mitt lilla tv-rum och har en sprängande huvudvärk! Har även ångest för att jag tryckte i mig mindre än en 1/4 pizza. Inte mycket men har världens ångest och för att jag inte har tränat idag.  De stänger ju halv sex och det hann jag inte.
Calles föräldrar var även här idag och fikade, det var jättetrevligt :)
Nu är det bara måndag & tisdag kvar sen på onsdag är jag hos min babe! <3

Gårdagen var mycket, mycket trevlig! Jävligt spontan! Jag jobbade till tre sen gjorde jag & Malin sällskap till Ulvhäll. Hon skulle få gäster sen när de gått skulle hon ringa mig så skulle vi ha en myskväll tillsammans. Under tiden hon hade gäster passade jag på att sova.
Ställde klockan på sex men när den ringde stängde jag av den och tänkte att malin får ringa och väcka mig. Jag var så sjukt trött!
Malin ringer strax innan sju, och jag gick upp. orkade inte fixa mig eller något utan bytte bara om till ett par mjukisbraller och en svart vanlig tröja. Med andra ord skitful, och så inget smink typ.

Gick till Malin och där var Moa också. Vi satte på en film. Sjukt bra, sen efter den filmen satt vi och kolla på hot chick. Vi dog av skratt.

Kvällen började med te och slutade med vin. Efter hot chick filmen fick vi besök av två killar. Satt och drack vin och lyssna på mkt bra musik ;)

Sen runt två kom det ännu mer folk..

Ja, jag var väl hemma fyra. Och jag sa klockan tio att jag skulle hem...

Snacka om spontankväll. Men jag var ändå klockrenast, jag & malin , I typ trasiga kläder och inge smink. Haha. Jimmy tyckte jag var "skön" för att jag bara gled över i ett par mjukisbrallor och slutade upp med att dricka och dansa.


Ah.. så går det. Det blev en hel del roliga uttryck "I'm fugly". (ugly)
Och we´re gonna have vacation sex!
Ah en hel del. Längesen jag skratta så mkt att jag fick ont i magen!

Tack för igår iallafall! En repris på tisdag! Glöm inte ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

vem faa-aan snodde mitt "I`m fugly" uttryck?? den skall dö!!

2009-02-22 @ 18:09:11
Postat av: Anonym

från Anela Toskic förresten!!!

2009-02-22 @ 18:16:17
Postat av: Malin

hahaha, det var jag! :D och de andra tyckte inte det var ett ord! :D

Postat av: ena

hahaha jo ett jävligt bra ett:D hahaha i'm fugly :D

2009-02-22 @ 19:52:50
URL: http://ennaena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback