Varför 3:or ser ut som skit på Europa.

Jadu, vissa person ( anela ) får mejl där folk frågar varför hon kommer ofixad till skolan, varför hon inte sminkar sig längre och fixar håret.
Idag sitter jag & katta i grupprummet och pluggar Rebe så går hon iväg på toa. När hon kommer tillbaka säger hon ;
"AAAHMEN ENAAA!! vARFÖR HAR DU INTE SAGT ATT JAG SER UT SOM EN KNARKARE"
haha, dog av skratt!
Men alltså seriöst! Orka fixa sig när man ska till skolan, och speciellt när man är trea. Vem ska man göra sig fin för?
Nu sover man hellre en halvtimma/timma extra istället för att gå upp sminka sig i evigheter och stå och platta håret tills det är spiiiikrakt.
Jag kommer ihåg i ettan, gud vad man höll på framför spegeln. Gick upp år innan man började satt framför spegeln och sminkade sig, tog ut hela garderoben och provade kläder. ATT MAN ORKADE. Inte så konstigt att man ser äcklig ut nu! Efter tre år på europa ser man ut som skit. Påsar under ögonen, hull lite här och var, håret är bara slarvigt uppsatt o.s.v.
Man kommer fräsch och blir äcklig allteftersom. Haha.
Jag har bildbevis! ;)
Nu går man upp, tar vad som helst ( förutom mjukisbyxor- det är strängt förbud på europa haha ) NO MJUKISBYXOR!, plattar inte ens håret utan låter det stå åt alla håll och sminket ser bara ut som... ? Ja allt är bara hej kom och hjälp mig!
Men som sagt, vem bryr sig? Orka bry sig - LIIIVIIING THE DREEAM!








Och så den sista bilden, skillnad? ;)



Kommentarer
Postat av: mickis

NO mjukisbyxor gäller inte bara på europa! Utan det borde vara world-dresscode! Så är det - sanningen är att ettorna som plattar håret tiotusen gånger innan skolan på morgonen ser inte bättre ut för det. Tro mig, jag har kollat. Treorna däremot börjar se världsvana och intelligenta ut. Det är sanningen.

Postat av: Anela

haha men eller hur, "fuck you and leave me alone liksom!!" Orka fixa sig när man är trea, då ska man se ut som skit ;) a rolemodel för ettorna typ, så dom vet vad som väntar dem!

2009-02-02 @ 23:01:08
URL: http://anelamedettaiborjan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback