tisdag

Den här dagen har varit extreeemt lång känns det som! Har bara haft en lektion idag och efter den bjöd Katarinas mamma på en ur, ur, ur god tre rätters lunch! Tack för den igen Katta!
Jag & Katta fick sedan springa tillbaka från Nya Thomas till Europa. Det var jobbigt & båda i fjällräven jackor!
Hade prov i Rebe idag och det gick åt skogen!

Har umgåtts med Katta & Linnea hela kvällen. Var hemma hos Linnea och käkade och sedan gick vi och simmade i nästan en timma! Duktiga tjejer va! De försökte få med mig till Linnea för att sova där men det måste pluggas! Så Linnea, jag kommer till dig på tisdag nästa vecka! Då vi ska simma igen! ;)

Onsdag imorgon! Döda mig!
Och min älskling fyller 22 imorgon! Grattis till dig hjärtat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback