söndag

Yes nu är jag hemma, har varit hos Katarina hela kvällen & pluggat Rebe. Lite iallafall va! Sen gick det ju en bra film på TV och då kan man inte plugga! Men tack för pluggstunden iallafall! :) och filmstunden.

Sitter just nu nere i min "mysiga" källare med ett glas juice och david guetta. Inte bra att lyssna på david guetta nu när man ska lägga sig... Kommer ligga och dansa i sängen sen..

Imorgon, måndag, en lektion, sistas pluggdagen till Reben, Och sen ska vi börja på Fikan (finansiering & kalkylering) som det är prov på på freddag och på fredag. På fredag hinner jag inte börja plugga europakunskap för då ska jag på kalas hos Fredde, och på lördag blir det jobb & tjejkväll hos Malin. Så plugg får det bli på söndag och mickis/belma vi kanske kan ta våran fika då? Jag har den ultimata idén! Jag delar med mig av den imorgon!

Nu ska jag in och spana på facebook och school soft och sen krypa ner i sängen!

Och vet ni vad? Det är ny månad idag! det visste ni inte va! ;)
Anela puddingen påminde mig idag om att det bara är 14 skolveckor kvar! Tack det gjorde mig liiiiite glad! Fick blanda panik med lycka...

GODNATT babes.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback