soft liksom

Vilken härlig onsdag! Fick sluta 2,5 timmar tidigare ! Sista lektionen ( reben) var inställd - LIVIING THE DREAM!
Så började tio idag och slutade två, det är nice!
Gjorde sällskap med Ricki till skolan idag, eller ah halva vägen. Båda var försenade - vilken tur att Viktor åkte förbi och stannade och skjutsade oss! Ingen försening idag OCH jag slapp gå över isen. Richard försökte få med mig över isen för att det skulle gå snabbare- NOWAY liksom.
Han försökte övertala mig om att den är jättetjock!
Sen när vi kommer till skolan ser man hur isen smält precis utanför ångbåtsbryggan haha.

Yes:) Cornelia, Annika & Jag åt lunch på thairestaurangen idag. Fyfasen så gott det var! Mumsigt! Och det blev en massa vanligt tjejsnack och en massa blickar på oss. Och Annika säger "Tjejer, tjejer sluta det räcker ".

Och nu när jag kommit hem ser jag att jag fått post
"Ditt liv efter gymnasiet- vad händer sen?"
Finally liksom! Ska kolla runt på internet lite och se om det är något äventyr jag fastnar för. Pratade även med mamma igår om att jag inte kommer vara kvar här förmodligen. Jag ska försöka iallafall att komma bort. Och hon blev helt förtvivlad. Och jag kan inte låta bli att bli arg på henne!
Vad har jag att se i Strängnäs? Jag har bott här sen jag var sju och det räcker tycker jag. Jag vill inte tillbringa "mina unga" år här. Och sen när jag blir äldre ska jag säga "Ja när jag var ung gick vi runt i hamnen på somrarna". Fan så heller. Visst det är inget fel på strängnäs det är en jättefin stad och jag kommer säkert bo här om tio år med familj -skulle jag kunna tänka mig.
Men nu vill jag se annat. Och pappa frågade mig varför jag inte ringde till svenska ambassaden i Sarajevo och kollade med jobb där för vi känner en där. Och liksom visst varför inte?!
Så säger mamma "om hon åker ner dit kommer hon aldrig vilja flytta därifrån."
Alltså, så mycket jag vill göra. Samtidigt som jag känner har jag möjligheten? är jag modig nog? Var börjar jag? vad händer med min pojkvän?
Så många tankar i huvudet så jag vet inte var jag ska ta vägen. Jag vet bara att jag börjar få lite panik inför det "nya".
Jag har ingen aning! Vad ska jag göra ?! Alla åker efter studenten, till USA, london, norge, spanien, asien. Vad händer med mig? ....

Fan också..


Kommentarer
Postat av: idaaaaaaaa

jag håller med! jag har inte planerat ett skit! känns som om alla andra vet vad de ska göra men inte jag :ooooo


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback