shake that thing to this beat

Jag är trött som satan, men tvingade ändå mig själv att börja på mitt projektarbete som ska vara inne när jag är nere i Chamonix. Det skadar ju inte att skicka in det tidigare va ;) ?

Jobbat idag & gått i skolan.
Imorgon blir det skola till elva sen jobb till sex. Efter jobbet övningsköra till Eskilstuna till sjukhuset för att hälsa på mamma & sen ska jag vara, eller under tiden ska jag vara med Belma. Hon ska förövrigt sova över här & hon ska till och med dela säng med mig som hon ser fram emot ganska mycket tydligen. Haha. Det var ju ett tag sen du fick göra det ;) ( det var väldigt många hon i texten)

Fredag & i helgen har jag ingen aning om vad som händer.Bara ta det lungt tänkte jag :)

Dags för sängen ! Puss

Träffade min gamla svenska lärare idag som satt och fikade hos oss på cafét.
"Vad duktig du är Ena som jobbar"
"Ja tack, snart har jag jobbat längs hela trädgårdsgatan"
"hm... det där kan misstolkas ena"

Haha :)





If you put my bottle
All the models gonna hate me

When my bottle pop


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback