Saknar dig galet mycket!

Känns som att det behövs en liten uppdatering här ... orkar dock inte berätta allt som hänt denna vecka. Egentligen är det inte mkt som hänt, bara en massa jobb!
Imorgon är det sista jobbdagen! Sen ska jag bara njuta av att inte jobba! Haha.
Imorgonkväll blir det en träff med brudsen! Det blir mysigt! :)
På söndag en massa plugg! Söndag skola och fixa en massa skolgrejer och sedan tisdag blir det frisör & handla lite grejer OCH PACKA!
Kan inte förstå att jag åker på onsdag känns som att det är tre veckor kvar! De här fyra dagarna som är kvar känns som tre veckor kvar! Men det kommer ju gå fort! För imorgon är det lördag och då är det bara tre dagar kvar! Det ska bli så sjukt underbart att träffa Calle igen.
Jag kan inte ens beskriva hur glad jag är! Jag bara ler och det pirrar som bara den i magen! Men det är lite läskigt också faktiskt! Jag längtar så sjukt mycket!
Längtar efter att få krama honom när jag ser honom! Har inte fått göra det, eller se honom på 1 och ½ månad! 6 Veckor!
Det är faktiskt bra länge!
Fredag idag, det blir en hemmakväll med Projektarbete plugg och lägga sig tidigt!

Vad gör ni ikväll?
Hoppas ni får en trevlig fredagskväll!
Puss på er



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback