passar sig perfekt

vaknade imorse och hade ont i halsen och nu har man fått feber på köpet också- jättekul. Får se om det blir skola imorgon.
Det är så kul när man lägger sig "tidigt" (elva på en lördag är tidigt) och folk ringer en timma senare när man precis precis somnat!
Vilken tur att jag är en sån som kör med ljudlös varje natt, hade även 5 sms imorse. Varav ett av de var från Anela.

Jag fattade inte ett skit av det som stod men anade att hon hade skrivit det i sömnen - och det hade hon. ;

"Vi kommeer nu tror jag. Jag sitter på båten nu ser jag en kust framför mig? Din mormor ringde fråga om du hade tagit medicinen mot influensan nyss. Ska jag svara ja"


Haha, okeeej Anela. Sen när hon vakna låg hon på golvet med vinterjacka och kjol och kuddar och täcke på golvet också... så kan det gå..

nä nu blir det att läsa om EU- Jag hatar, hatar, hatar det, det är så tråååkigt. Jag vill bara ligga och kolla på någon bra film och njuta av min sjukdom- För det är i praktiskt taget de enda gångerna jag får ta det lungt - när jag är sjuk. Fast nu måste jag plugga....

Kommentarer
Postat av: Anela

Men sluta gnäll, europakunskap är ju hur spännande som helst..........! Don`t ya think? ;)

Och min dröm var fett läskig, jag trodde jag skulle dö :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback