massa gnäll bara

Orka dig, pallar inte ditt tjaffs hit & dit.

Klockan är jävligt mycket nu, för att vara exakt kvart i tolv... Men jag ska inte sova än, nej jag ska gå igenom häftet lite igen. Eftersom jag har upptäckt att jag inte kan någonting. Och då menar jag inte nåt!
I really suck at this man!
Har varit hos Katarina och pluggat lite vi har tjuvsökt på internet efter svar till instuderingsfrågorna - orka läsa 60 sidor om EU. Vem tycker det är intressant? Tror inte det finns en enda jävel som tycker det är intressant / kul!

Vi satt och kolla på stand up komiker programmet som typ heter RAW eller något... Mycket skoj, där drog de skämt om han dansken som sprang ut på fotbollsplanen när danmark-sverige spela och klappade till domaren...

Jag & Katarina fick oss ett gott skratt när jag skulle berätta en sak till henne. Och jag kom inte på vad Sonja aldén hette. Jag och Katarina var inne på Mona Sahlin och jag säger "Jaja hon ja! Hon har ju gjort en julskiva ..blablabla"
Så avbryter Katta mig - "ÖÖÖH, Du vet väl om att det är en gammal politiker?"
Då börjar båda asskratta, samtidigt som vi försöker komma på vad Sonja Aldén heter och vi drar till med "Mona sahlin, mona sandén, molly sandén"
Men till slut fick vi till det - SONJA ALDÉN
Ni förstår nog inte hur kul det var ;)

Nu, dags för sängen och Europa häftet i högsta hugg!
Imorgon blir det jobb & simning!

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback