Måndag!

Jag tvättar för fullt !
Katta & Annika gick för en stund sen. De var över här på en fika! En trevlig en :) Inte varje dag man gör det va ?! Så nu är jag själv igen och klockan är redan sex?! Oj..!
Idag har jag tränat med HÄNKIPÄNKI som jag ska börja kalla henne för :) Sen har jag varit och solat (jag blir aldrig brun ?!)  Ja sen gick jag hem och så kom katarina & annika då :)

Jag ska tvätta lite nu. Tänkte göra lite PA och Fadder. Och senare kanske jag hör av mig till Katarina om hon inte pluggar för fullt!

Tillbaka till tvätten!

En rolig grej som hände idag bara :
Jag och Annika var på solcenter och jag står och stoppar in mynt i apparaten till solariumet. Och det kom in en man på kanske 45-50 år. Och medan jag stod och stoppade in mynt så stod ju annika lite längre bort och mannen också. Men jag såg inte att annika gick iväg sen ,och när jag var klar med mynten så vänder jag mig om och ska säga PUUUUUSSPUUUUSS till annika , men det blev till mannen !! VAFAN HÄNDE MED ANNIKA HON STOD JU DÄR NYSS?! Mannen kollade på mig och tyckte väl att jag var störd.  

Haha åååh vad jag skämdes!

Yeye.

Kommentarer
Postat av: Annika

Jag tyckte det var grymt kul:). kom hem från alperna så vi kan muuuyyysa!

2009-03-02 @ 22:36:03
Postat av: Annika

Jag tyckte det var grymt kul:). kom hem från alperna så vi kan muuuyyysa!

2009-03-02 @ 22:52:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback